4 Şubat 2016 Perşembe

Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

  Geçen yazımda Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ hakkında düşüncemi yazarken bu kremden bahsettim, hatta bu ürünü ondan daha çok sevdgiğimi de söyledim.Eğer o yazımı okumadıysanız buradan  göz atabilirsiniz. 



    Bu ürünü neden daha çok sevdim çünkü ıslak saçım tarafından hemen emiliyor. Mucizevi yağ gibi çok çok güzel bir kokusu var. Adından da belli olduğu gibi krem formunda ama çok katı değil. Yani saça sürmesi çok kolay.

  Çok güzel nemlendiren bir ürün olmasına rağmen saçları yağlandırmıyor, uzun süre kullanımda gerçekten fayda elde edebildiğim sayılı ürünlerden. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kokusu saçlarımda kalıyor. Bu ürün de iki farklı kullanım yöntemiyle karşımıza çıkıyor. İlki banyodan çıktıktan sonra ıslak veya nemli saçlarınıza, ikincisi  kuru saç uçlarınıza ekstra nem ve parlaklık vermek için. Arkasında ürünü "fındık tanesi kadar" kullanmamız önerilmiş. Bende yaklaşık olarak o kadar kullanıyorum, eğer saçlarınız uzunsa daha fazla ürün de kullanabilirsiniz bence. Ya da kısaysa daha az...

  Ambalajı herhalde bu ürünün tek beğenemediğim kısmı. Çünkü tüpün ağzı kirlenmeye çok müsait ve kirleniyor da. 
  
  Bir de ürünün arka tarafında ısıya karşı koruma sağladığını da söylemiş. Ben saçlarıma çok fazla ısıl işlem uygulamadığım için bu vaat hakkında size bir yorum yapamayacağım ama benim duştan çıkınca tel tel, kupkuru olmuş saçlarımı kendine getirdiği kesin. 
 
  10 tl ye aldığım bu kremden o kadar memnunum ki... Bitince tabi ki tekrar alıcam. Bu seriyi bu kadar beğenmemin nedeni maskesi, şampuanı ile birlikte kullanıyor olmam olabilir tabi.

  

4 yorum:

  1. bende bayıldım bu ürüne indirimden 8 tl ye aldım o günden beri elimde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de rutinime dahil olmus ve olacak bir ürün 😘💕

      Sil
  2. Elimdeki mucizevi yağı bitirince yağ yerine bu kremi alayım o zaman merak ettim :)

    YanıtlaSil